media

column-nieuwe-regels-infuencers

De tijd van #collab is voorbij: influencers gebonden aan nieuwe regels

Sociale media is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en met de opmars van online platforms zoals…

Lees verder »

interview-Sarah-Eskens

Sarah Eskens, PhD: “Hoe kleiner de schermen, des te belangrijker personalisatie.”

Na een afgebroken studie Filosofie was Sarah Eskens op zoek naar een studie met meer vastigheid. Het werd Rechtsgeleerdheid aan…

Lees verder »

Kriek Wille

Advocaat-partner Kriek Wille: “De IE en media praktijk laat zich helemaal niet plannen”

Op een woensdagmiddag vertelt partner Kriek Wille ons via Zoom over haar dynamische Intellectueel Eigendom, media en entertainment praktijk bij…

Lees verder »

Wouter Kroeze: “Ik zie mijn werk regelmatig terug in de krant”

Wouter Kroeze is werkzaam bij Bird & Bird binnen de sectie TIME. Eén van de grootste en meest gespecialiseerde secties…

Lees verder »

#(No)Spon? Nieuwe wetgeving rondom influencer-marketing

Tegenwoordig kunnen influencers een flinke boterham verdienen aan de content die zij op hun kanalen plaatsen. Niet zo gek dus…

Lees verder »

Scroll naar top